Audio – šokių aikštelių sprogdintojas

2013-09-20

Jau 10 metų šitas žmogus drebina drum & bass požemius ir padanges. Jo muzika – tai nuodingas hardstep ir neurofunk derinys pulsuojantis pykčiu ir nepaliekantis abejingų. Per 5 metus išleidęs 3 albumus, jis užvaldė netgi legendinių Ed Rush ir Optical simpatijas. Šiemet, rudenį, jų leidybinė kompanija Virus Recordings išleis dar vieną Audio albumą, kuris jau nekantriai laukiamas visų D’n’B fanų. Sukoręs nemažą kelią nuo ankstyvųjų Renegade Hardware, Outbreak, Freak iki Virus relyzų, dabar Gareth Greenall (Audio) gali pagaliau pelnytai šildytis šlovės spinduliuose.

 

Drum n Bass muzika Gareth’as susidomėjo dar 90-ais, bet įkvėpimas kurti atsirado išgirdus legendinį Ed Rush ir Optical “Wormhole” albumą, kuris tuo metu buvo (ir netgi dabar yra) muzikinės inžinerijos stebuklu, suformavęs neurofunk pragrindus ateinančioms kartoms. Vienu iš jų ir tapo Audio, kuris 2000-ųjų pradžioje jau pilnu pajėgumu dirbo su muzikinėmis programomis. Pasitelkęs į pagalbą bendraminčius Wrisk ir Mackie suformavo projeką Resonant Evil. Pirmi “blynai” skambėjo ganėtinai užtikrintai ir greit pasiekė Renegade Hardware ir Outbreak ausis. Pirmos plokštelės pasirodė 2003-ais ir buvo greitai išgraibstytos iš parduotuvių. Publikos reakcija į tamsesnį, agresyvesnį, šokdinantį hardstep’ą buvo tokia gera, kad Outbreak ir Renegade Hardware leidybinės kompanijos iškart paruošė dar keletą Resonant Evil relyzų. Greitai prie jų prisijungė G2 ir Moving Shadow. 2004-2005 pasirodžiusi puokštė sėkmingų relyzų “apakino” vaikinus ir jie ryžosi nuosavos leidybinės kompanijos įsteigimui. Wrisk ir Audio leiblas Triple Six vainikavosi vieninteliu Audio soliniu relyzu “Brundle Fly / Jungle Demon” ir buvo atramos tašku Gareth’ui pradėt savo solinę muzikinę karjerą. Faktiškai taip ir baigėsi Resonant Evil projekto gyvavimas.

 

2005-ais brendo “darkstep’o” banga, o jos priešakyje buvo Dylan’as ir Technical Itch’as, kurie tuo metu kaip tik ruošė “armijas” naujų prodiuserių savo leiblams. Vienu iš jų ir tapo Audio. Pirmoji “freak’iška” plokštelė “Warehouse / Destroyed” pasirodė Freak Recordings 2006-ais. Sunkiau ir “neurofunk’iškiau” suskambėjęs Audio pritraukė dar daugiau klausytojų ir atkreipė dėmesį tokių leiblų kaip Habit, Black Sun Empire ir Subtitles. Sėkmingi relyzai 2007-2008 metais ir nuolatinės gastrolės su Therapy Session komanda tik dar labiau išpopuliarino Audio vardą. Kartu su Noisia ir Spor, Audio tapo neurofunk sinonimu. Tokia stulbinanti sėkmė pastūmėjo Dylan’a ir Technical Itch’a pasiūlyti Gareth’ui paruošti debiutinį albuma jų bendrai leidybinei kompanijai – Tech Freak. 2008-ais pasirodęs albumas “To The Edge Of Reason” buvo daugiau nei sėkmingas. 10 kūrinių tamsaus ir sunkaus neurofunk’o buvo greitai išparduoti, o publika norėjo vis daugiau. Bet deja, tuo Audio ir “freak’u” bendradarbiavimas baigėsi.

 

2009-2010 buvo permainų metas. Prodiuseriai buvo įtakojami kitų muzikinių stilių, kas atsispindėjo ir D’n’B. Trumpai pasiblaškęs po dubstep teritorijas, Gareth’as vėl susikoncentravo ties drum and bass. Bendradarbiavimas su Teebee leiblu Subtitles papuošė jo diskografiją dar vienu puikiu singlu “Furyen / Power Of Fear”. “Furyen” tapo tikra šokių aikštelių sensacija ir greitai apskriejo visų drum and bass “tėvų” ausis. Audio buvo pastebėtas neurofunk pradininkų - Ed Rush ir Optical. Taip prasidėjo, ko gero sėkmingiausia jo muzikinės karjeros dalis. Pirmas “virusinis” singlas “Planet Fall / Pandorum” pasirodė 2009-ais. “Pandorum” iš karto tapo įsimintinu, nes buvo profesionaliai “prifarširuotas” iškarpų iš tų metų fantastinio filmo “Pandorum” treilerio. Beje, tai ne vienintelis kartas, kai Audio “pagardindavo” savo kūrinius filmu ištraukomis ir garso takeliais. Faktiškai tai jo muzikinis bruožas. Beveik kiekviename jo kūrinyje galima surasti kažkokių filmų “dalių”, bet tai tik priduoda savito šarmo jo kūrybai, kuri nuo bendradarbiavimo su Virus Recordings pradžios pradėjo plisti kaip tikras virusas. 2010-ais antras albumas “Genesis Device” tame pačiame Virus leible buvo tikra “staigmena” ištikimiausiems klausytojams. Šioks toks nusivylimas atėjo išgirdus gan “palengvėjusį saundą” su jump-up’o plastikiniais prieskoniais. Nors dauguma senesnių  klausytojų buvo priblokšti, nauji reiveriai ir klubinėtojai įvertino albumą teigiamai bei papildė prodiuserio gerbėjų gretas.

 

2011 m. buvo gana ramūs muzikos leidybos prasme. Gareth’as vėl užsidarė studijoje ir ruošė dar vieną albumą tam pačiam Virus Recordings. 2012-ais rudeni “Soulmagnet” sudrebino sceną naujais hitais. 11 kūriniu albumas suskambo kur kas rimčiau ir riebiau nei jo pirmtakas, o kai kuriuose gabaluose jautėsi netgi senojo “techstep’o” įtaka. Albumo vinimi tapo “Headroom”, kurį dažnas didžėjus “kartodavo” vakarėliuose įsiaudrinusiai publikai. Po albumo išleidimo sekė gastrolės. Audio pelnytai tapo Virus Recordings šeimos dalimi ir grodavo ant vienos scenos su Ed Rush, Optical, Optiv, BTK sprogdindamas pilnas arenas ir klubus savo užvedančiais ritmais ir bassline’ų viražais.

 

Nors atrodo klausytojai šiais laikais tapo šiek tiek apatiški tam, kas vyksta drum n bass muzikos scenoje, bet tik ne Audio atveju. Šių metų pavasarį Forbidden Society įrašų kompanijoje pasirodęs tamsus, sunkus “Burn It Down” vėl priminė apie Audio “freak’išką” praeitį. Vasaros pradžioje anonsuotas ir daugumos lauktas “Bag Of Bones EP” Black Sun Empire leible Blackout NL šį rugsėjį buvo pasitiktas aplodismentais. Eilinį kartą Audio nepriekaištingu skambesiu pradžiugino drum and bass melomanus ir patvirtino savo reputaciją, kaip vieno iš geriausių šių laikų neurofunk D’n’B prodiuserių. Iš karto po šio įvykio Virus Recordings pristatė būsimą Audio albumą “Force Of Nature”, kuris pasirodys šį lapkritį. Tad ir vėl visų akys ir ausys nukreiptos į Gareth’ą.

 


- Germanovski